یِــک سَــمپادیــــــِ اَحمَق !

What the HELL??

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲ ب.ظ

دارم فکر میکنم فردا بهش بگم چه چیزایی ناراحتم کرده.
" من دلقک شماها نیستم و تو همه چیو میندازی تقصیر من"
حتما اونموقع فکر میکنی دیوونه شدم مثل همیشه نگاه ترحم آمیزتو میکوبی تو سرم و میگی : چی میگی تو؟
خب اون موقع باید حتما بهت بگم که نتونستم بینشون ربطی پیدا کنم ولی این مهم نیست .
مهم اینه که تو باید جوابمو بدی .هرطوری که شده باید بالاخره من واقعیو ببینی .نه اون آدم احمق استرسی رو
باید بهم قول میدادی که دیگه بهم نمیخندی بهم! تا مجبور نشم این گفت و گوی احمقانه رو با خودم داشته باشم 

پ.ن : زده به سرم !!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۷
Matilda Brown

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی