یِــک سَــمپادیــــــِ اَحمَق !

برگشتم ؟

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۳۴ ب.ظ

خب من برگشتم ! بعد یه سال بالاخره حس کردم که به وبلاگ نیاز دارم. جایی غیر از پیج اینستاگرام و توییتر که بتونم راحت حرفامو بزنم . گفته بودم میخوام اینجا حرف بزنم و برام مهم نیست کسی بخونتشون یا نه . ولی من اون دیگه اون دختر سال قبل نیستم ! عوض شدم و برام مهمه کسی بخونتشون 😔 

شاید براتون سوال پیش بیاد که منظورم از عوض شدن چیه . خب... باید بگم که خبری از شکست عشقی نیست :))) هنوز نتونستم اون آدمی که دوستم داشته باشه رو پیدا کنم و این موضوع اذیتم میکنه. 

شروع کردم به خاطره نویسی ولی میخوام اینجام بنویسم . دلم میخواد کسی باشه که حرفامو بخونه !! 

کسی هنوز هست که حرفامو بخونه ؟؟ واقعا کسی هست ؟

اگه هستی ممنون میشم خودتو بهم نشون بدی چون واقعا بهت نیاز دارم ! 

#ماتیلدا_براون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۳
Matilda Brown

نظرات  (۲)

سلام من میخونم :) هیچ کس آدم سال قبلش نیست 
بنویس پس بی نگرانی
پاسخ:
مرسی مرسی :( ♡
بنویس میخومیم
پاسخ:
واهاهای ♡__♡ 
مچکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی